Hemsidor och annat väl värda ett besök

Här kommer jag lägga diverse länkar till sidor som jag tycker är väl värda en titt. Sidan uppdateras allt eftersom. Håll till godo!

Humor


wulffmorgenthaler.com
Första sidan jag tänkte tipsa om heter Wulffmorgenthaler och är en humorsida skapad av två danskar. Varje dag läggs en ny serie upp. Varning för skruvad humor!
Besök Wulffmorgenthaler >>

tjuvlyssnat.se
En svensk sida där man kan skicka in roliga, tragiska eller bara absurda saker som man råkat höra på stan, på bussen eller någon annanstans. Många roliga tjuvlyssningar utlovas!
Besök Tjuvlyssnat >>

xkcd.com
För alla er som antingen tycker om matematik, sarkasm eller programmering. Eller allt på en gång.
Besök xkcd >>

graphjam.com
Om man inte fick nog av grafer och diagram i skolan är detta sidan för dig. Något mer klockrena ämnen behandlas dock här, och det kan handla om allt mellan himmel och jord. Dock alltid med en stor portion humor!
Besök Graphjam

Kommentarer

Reflektera över inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail (kommer inte publiceras!)

Bloggadress

Reflektera

Trackback
Min profilbild

Bokstavstrollande musiktok som just nu spelar eufonium på heltid i lumpen.