http://xkcd.com/621/

Och hur går det själv, fröken Polkand?
Med det sagt, och insinuerat, vill jag också säga att det förmodligen är med så här stora mellanrum ni kommer få höra från mig. Såvida jag inte får en knäpp och får någon form av omvänd skrivkramp.
Igår var det i alla fall fyrtio dagar kvar tills jag muckar. Och det var längesen jag längtade efter någonting så mycket. Det intressanta i sammanhanget är dock inte det att jag egentligen längtar tills jag är klar med min tjänst. För den är stundtals väldigt trevlig. Allra oftast faktiskt. Så att jag längtar till den 10e dec beror nog mer på att jag längtar sönder till samma datum i den efterföljande månaden.
Då börjar jag på SVF igen. Och allt, precis allt, tyder på att det kommer bli helt grymt. Har hunnit hälsa på en del och det nya folket som börjat verkar vara riktigt gött. Plus att jag har kvar många av de gamla sköningarna. Jag skulle kunna rabbla upp en massa grejer med det som jag ser fram emot, men det skulle ta en stund. Det ska bli roligt i alla fall.
Men det är mycket roligt kvar i LDK också. Turné till Tyskland på onsdag, sen två feta konserter. Efter det är det inte långt kvar.
Nu ska jag sjunga lite. Tja!

Kommentarer

Reflektera över inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail (kommer inte publiceras!)

Bloggadress

Reflektera

Trackback
Min profilbild

Bokstavstrollande musiktok som just nu spelar eufonium på heltid i lumpen.